8 beneficii neasteptate ale pedalatului pe bicicleta fitness

8 beneficii neasteptate ale pedalatului pe bicicleta fitness

Indiferent daca obiectivul tau este sa devii mai activ si mai sanatos, sa slabesti sau sa iti petreci timpul facand o activitate noua si stimulanta, introducerea unei biciclete fitness in rutina ta zilnica va fi una dintre cele mai bune decizii pe care le poti lua anul acesta. Nu esti convins de beneficiile pe care ti le poate aduce utilizarea unei biciclete fitness? Iata 8 beneficii despre care se vorbeste mai rar:

1. Iti imbunatateste digestia

Beneficiile pedalatului pe o bicicleta fitness nu se opresc la nivelul musculaturii, ci se manifesta asupra intregului organism, inclusiv asupra digestiei. Efortul fizic stimuleaza tranzitul intestinal, elimina constipatia si scade senzatia de balonare, protejandu-te si de anumite tipuri de cancer.

2. Iti stimuleaza sistemul imunitar

Exercitiul fizic moderat activeaza sistemul imunitar si il pregatesc pentru a combate infectiile. Ca dovada, s-a descoperit ca persoanele care fac sport in mod regulat se imbolnavesc mai rar decat cele sedentare.

3. Iti creste performanta in alte activitati

Pentru ca iti creste anduranta, utilizarea unei biciclete fitness te va ajuta sa iti desfasori mai usor activitatile de zi cu zi si iti va imbunatati si performanta atunci cand practici alte sporturi. Daca esti interesat/a de sporturi care presupun mult efort fizic, este recomandat sa iti dezvolti anduranta, mai intai, prin antrenamente regulate pe o bicicleta fitness.

4. Te ajuta sa iti creezi obiceiuri sanatoase

Tot ce trebuie sa faci este sa te antrenezi regulat si, in curand, pedalatul pe bicicleta fitness va deveni parte din rutina ta, ceea ce te poate ajuta sa inlocuiesti obiceiurile nocive – fumatul sau mancatul in exces, spre exemplu – cu obiceiul de a face miscare. In plus, iti va obisnui creierul sa obtina satisfactie din obiceiuri cu impact pozitiv.

5. Are un impact pozitiv asupra femeilor insarcinate

Femeile insarcinate care fac miscare in mod regulat isi cresc sansele sa aiba o nastere mai usoara, sa se recupereze mai rapid dupa sarcina si nastere, si sa se bucure de o dispozitie mai buna pe parcursul sarcinii. O stare mai buna de sanatate pentru mama inseamna si mai multa protectie pentru fat.

6. Iti imbunatateste viata sexuala

Activitatea fizica regulata iti imbunatateste sanatatea cardiovasculara, ceea ce ar avea un efect pozitiv asupra apetitului sexual. De asemenea, ar contribui la scaderea riscului de impotenta pentru barbatii cu varsta de peste 50 de ani.

7. Te ajuta sa devii mai creativ/a

Nu conteaza ca nu esti o fire artistica – cu totii avem nevoie de creativitate pentru a rezolva problemele de zi cu zi si a lua decizii importante. O jumatate de ora de exercitiu fizic moderat, zilnic, stimuleaza creierul si, implicit, abilitatea de gasi solutii creative.

8. Contribuie la cresterea longevitatii

Efortul fizic stimuleaza eficienta organismului in a se apara de boli si in regenerarea celulelor. Persoanele care pedaleaza timp de minim 130 de minute, saptamanal, au un risc semnificativ mai scazut decat persoanele sedentare de a se imbolnavi de boli cardiovasculare, diabet de tip 2, cancer, si alte afectiuni.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*